tisdag 21 augusti 2007

Bedrövlig natt

Vaknade, somnade om, vaknade, somnade om. Sen vaknade jag och var vaken ett par timmar. Klockan elva idag ska jag träffa studievägledare och diskutera kommande studier. Jag är otroligt trött och känner mig lite stukad inför insikten att gå till stan. I dagens frukost har jag bytt ut bananerna mot nektariner. Nu ska jag krypa till sängs och äta smarrigheten och läsa vidare i min bok, "Mördarna mitt i bland oss". Det kommer bli tuffare och tuffare att gå när hösten nalkas. Dåligt väder, kyla och regnblandat obehag. Hela jag skriker "näeee jag vill inte". Men kanske känns det bättre efter de första stegen? Jag hoppas det.

Eva fick rätt - väl ute i friska luften kändes allt mycket bättre. Sammanlagt blev det 7629 steg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tvärtom, det kommer att gå lättare och lättare för var gång du kommer ut.

Heja, ElinLeticia

Anonym sa...

Kan känna igen mej i känslan, hoppas du gick av dej den sen! Just att inte få sova kan ju lägga sordin på den bäste :0)

Projekt: Promenad sa...

Hejja Dig! Du är superduktig! /Fillan