tisdag 21 augusti 2007

Mera bilder...

Denna bilden är tagen idag och jag ser jättekonstig ut. Märklig min jag gör, jag ser skitsur ut... Här väger jag 68,8. Och jag vet att det är svårt att se skillnad på denna och den under eftersom de är tagna ur helt olika vinklar. Snyggt med finkofta till träningsbyxor, det ska bara visa samma plagg på överkroppen där mina extra kilon sitter (tur att detta inte är en modeblogg).
Detta är min "förebild" där jag väger 70,2.

Om någon bild ska upp på kylen över avskräckande exempel för att minska småätandet är det den här :-) , och jag ska vara snäll mot mig själv, jag är fullt medveten om att jag fött 2 barn på 16 månader. Denna bild är dock tagen när minstingen är 9 månader. (9 månader upp och 9 ner gäller alltså inte för mig). Och det enda jag kan skylla på är fika. Fast som Eva redan vet så tjuvstartade jag innan detta projekt och här har jag 9 cm mer runt "kärlekshandtagen" än vad jag hade vid projektets start. Jag ska aldrig mer se ut såhär, det är ett som är säkert!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Din kompis har rätt. Det syns.

Fillan sa...

Ja, jag tror banne mig att tom. jag kan se att det har hänt saker, och jag blir så himla sporrad att fortsätta...

Anonym sa...

Jag har en bekant som sa "har du inte smalnat av lite" i somras, och det är ungefär så jag känner när jag ser på dina bilder och jämför - du har smalnat av.

Fillan sa...

Ja, jag har nog banne mig smalnat av... så är det!

Projekt: Promenad sa...

Svårt att se, eftersom det är taget från olika vinklar - precis som du säger. Men ett säkert tecken på att man HAR smalnat - är ju att folk runt omkring en uppmärksammar. Jag är skitnojjig rent psykologiskt när jag ser mig i spegeln - nääää inte har det hänt något? Har det hänt något? Borde det hända något? :)
Jag tycker du är vacker! Det där typiskt nordiska utseendet med rågblont hår och blå ögon som jag dyrkade när jag var liten.
// ElinLeticia

Fillan sa...

Elinleticia: *rodnar* Tack!