måndag 27 augusti 2007

blås-status måndag

Vänster häl, 1 st
Vänster stortå, ovansida, 1 st
Höger häl, 1 st
Höger stortå, undersida, 1 st (blodblåsa)
Höger fot, undersida, 1 st a 3x3 cm (men den är åtminstone inte längre inflammerad)

--------------

Fötter är ju alldeles tokbra att ha, men alltså: jag. blir. så. less.
Varierar mellan fyra olika par (bekväma) skor, har köpt riktiga löparstrumpor (man ska INTE ha bomull numera, för bomull får man skavsår av har jag fått lära mig) men ändå ständigt dessa *piiiip* *PIIIIP* blåsor.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Massage är grejen....se till att du får massage varje dag om fötterna...då mår dom bra och pallar lite tryck....:)
//ElinLeticia

Projekt: Promenad sa...

Fy, din stackare... /Fillan

Anonym sa...

Hm, du verkar ha obstinata fötter. Byta ut? Nej, skämt åsido, blåsor och skavsår är INTE att leka med. Hoppas du får bukt med eländet fortare än kvickt!

Anonym sa...

Usch vilken otur ...:(

Anonym sa...

Det gör OOOONT! Och jag sa visst att blåsan under foten inte var inflammerad igår?
Ha - ha - ha - ha!

...och ha-ha-ha-HA-LTAR är just vad jag gör idag.