lördag 25 augusti 2007

Ett par vinglas för mycket

Vojvojvoj vad jag har ont i huvudet. Skylla mig själv får jag. Yoda skulle skaka sin gröna rumpa. Hur som helst är jag uppe nu. Ska väcka min älskling så vi får i oss lite frukost tillsammans. Sen väntar en ganska lugn dag. Jag vågar inte ta reda på hur mycket kalorier det är i vin, godis och allt annat gott jag stoppade i mig igår. Men trots allt - jag cyklade ju också.
Projekt Promenad är bra på alla möjliga sätt. Man ser det positiva framför allt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är väldigt förskonad från liknande känslor i skallen idag. Fast vi åt till drycken, och när jag kom hem vräkte jag i mig en stoooor (den rymmer sju dl) kopp rooibos. Att bevaka vätskebalansen gör susen för mig, för att jag ska slippa uttorkningshuvudvärk efter fest.

Ha en skön dag, trots allt!

Fillan sa...

Siv; Fast te är extremt vätskedrivande, men kanske inte rooibos???

Elinleticia: Åh, så kul att höra om ett för mig just nu svunnet liv... =) *nostalgisk*

Anonym sa...

Man ska stoppa i sej gott mellan varven! :0)

Anonym sa...

Fillan: Rooibos är som du säkert vet inte te, även om det slarvigt brukar kallas rött te. Det innehåller inget koffein, och ska heller inte vara ätskedrivande. Däremot kryllar det av antioxidanter som är bra när man tränar.