torsdag 23 augusti 2007

Torsdag

Det fanns ingen anledning att inte promenera i kväll eftersom vädret var fint och jag mår bra av att röra på mig. Inte speciellt trögt och som vanligt gick sista halvan snabbt som attan - jag funderar, idéerna sprutar och jag försöker lägga på minnet de bra sakerna.

Antal steg: 8222
Antal aerobicsteg: 8175
Tid: 72 min
Förbrukade kalorier: 277
Fettförbrukning: 20,8 g
Sträcka: 5.91km

Och så var det kväll igen, min dagtidsvecka är snart slut för att fortsätta med ytterligare en under nästa. Tacka vet jag mina vanliga skifttider med lediga dagar, eftermiddagar och annat. Nåja, jag gillar mitt jobb. Nu väntar kaffe och en smörgås - allt har blivit lite sent i kväll.

Dessutom längtar jag till söndamorgon, för om jag gått ner två ynka hekto på två veckor så måste det har hänt lite mer den här veckan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska hålla tummarna på söndag! :0) Och med tanke på hur duktigt du är så borde det som sagt synas!

Projekt: Promenad sa...

Härligt. Jag känner också att jag får en massa bra idéer när jag går, fast ofta om jag går själv tänker jag inte alls, försöker vila huvudet lite... /Fillan

Anonym sa...

Molina: Det märkliga är att jag mår riktigt bra och jag känner mig mer alert och kroppen pulserar av "må bra känsla" och ändå väntar jag på resultatet på vågen.

51 år, smart och redig och ändå den där jäkla vågen.

Fillan: Jag funderar på att skaffa en sådan där makapär som jag kan tala in min idéer på. För att inte glömma bort.;)